Azrece123 Kızlar daha once sezaryen dogumda 2 gece yatırıyorlardı suan pandemi dolayısıyla kac gece yatırıyorlar bilginiz varmı acaba pazartesi 39 da arastırmada sezaryen olacagım ınsallah
mrveyvz Azrece123 Teyzemin gelini yaptı 2 hafta önce 2 gece tutuyorlarmış canım. 48 saati doldurtuyorlarmış yani
Sumsumm Azrece123 canim sezaryende 48 saat dolmadan cikartamazlar. Sezaryende bebek kontrolleri zaten 48 saat gerekiyor olasi bir durum.icin. normal.dogumda da 24 saat zorunlu
Azrece123 mrveyvz yaaa ben bıkac yerde pandemi den dolayı 1 gece yatırıyorlar diye duydum 2 gece cok uzun geliyor bana😔
mrveyvz Azrece123 Bende sezeryan olucam o şekilde düşünmüştüm ama malesef 48 saat dolmadan bırakmıyorlarmış 🤷♀️