LinaKuzu Kızlar 36+4 haftalık hamileyim yüzümün sağ tarafında bugün acayip bi uyuşma var aynaya bakıyorum şişme yok sadece hissizleşme uyuşukluk var böyle bi sorum yaşayan oldu mu önemli bi Şey mi sizce ne yapayım
Ahsen007 Gecmıs olsun öncelikle aynaya bakıp gülümseyin iki taraflı simetri kaybı var mı ona bakın ıkıncısı ellerinizle yüzünüze dokunun his kaybı var mı bunlardan biri bile evetse acile başvurmanızı onerırim .