bukett34 Selam kızlar bildiğiniz gibi artan covid vakalarıyla telaşımız ve tedirginliğimiz de paralel gidiyor. Covid olurum diye çok korkuyorum bebeğim şu an 21 haftalık. Hamileyken geçirenler oldu mu bu virüsü? Ve nasıl tedavi oldunuz?
Aselminaaa bukett34 arkadasim geçirdi yogun bi sey gecirmedi o tat koku duyusu gitmisti ve sanirim halsizdi tam net hatirlamiyorum meyveler vs gecirmisti hamilelikte bi islem uygulanamiyor ve evdeydi
Aselminaaa bukett34 hayir cnm o kulanmadi ama yurt disindayiz biz turkiyede prosedur nasil isler bilmiyorum aynidir heralde
enisenalbant bukett34 Hayır canım hamilelere kullandırtmıyorlar,çünkü yan etkisi nedir tam olarak bilinmediği için yasak,nasıl covid aşısı vurulanayacaksak hamilelikte ilaçta öyle aman evlerden ırak