Tugba_0 Kızlar ben 38. Haftayı doldurdum 39. Haftayı doldurmaya başlicam Meryem ana otunu nasıl kullanıyoruz kaçıncı hafta yapmamız lazım duası falan bilgisi olan paylaşabilir mi ?
Aselminaaa Tugba_0 bildigim kadariyla suyun sancin geldikten sonra yada iste suni sanci almaya basladiktan sonra meryem ana otunu bir suya koyuyorsun ve aciliyormus kendi kendine ama tam detayini bilmiyorum baska arkadaslar yardimci olur muhakkak
kucuktosbik27 Tugba_0 sancılar başlayınca açılma hızlansın diye ot suya koyuluyor ve dua okunuyor ot tamamen açılınca suyundan içiyosun doğrurduktan sonrada sudan çıkarıyorsun otu canım
Gzdehnm Ben de sadece normal Doğum için mi kullanılıyor onu merak ediyorum yani açılmayı kolaylaştırdığı için kullanılıyor mantıken normal Doğum fakat sezaryen için de ağrı sancı için iyi gelir mi kullanılır mı acaba
kucuktosbik27 Gzdehnm yok canım rahim ağzı açılsın diye yapılıyor inanışa göre. Hatta doğumdan sonra hemen sudan çıkarıyorlar rahim hemen kendini toparlasın diye