Bayanlar afedersiniz az önce lavaboya gittim ve bir damla kan geldiğini gördüm normal mi acaba İnternetten baktım normal olduğu ve bebeğin yerleşmesiyle bir iki damla kan gelebileceği ve ağır kaldırma veya zorlama gibi olaylarda da gelebileceği yazıyo pek güvenemedim sizede sormak istedim dün biraz kendimi yordum galiba akşama kadar hiç oturmadım evin işini yaptım ondan olabilir mi 27 haftalık hamileyim