tavuklupilav Kızlar merhaba. Esenler Medipol hastanesine giden var mı ? Bende oraya gidiyorum ama henüz doğum ücretini, doğumdan sonra refakatçi olaylarını vs hiç konuşmadım bunları konuşan var mı ? Birde doktorunuz muayene esnasında eşinizi içeri alıyor mu ??
Sedanur28 tavuklupilav ben ilk kez gittim ama doğum ücretini sormadım 34 haftalığım hangi doktora gidiyorsunuz ? Doktor arayışındayım
mavi_2522 tavuklupilav tavuklupilav Sedanur28 bende en baştan beri oraya. Gidiyorum doktorum Burcu aydın boyama çok memnunum yardımcı doçent zorunlu sezaryen olucam ben 4400 fiyatı
1prenses1prens-moms tavuklupilav elif Başol a gidiyorum bende 34 haftaligim çokta memnunum insallah boyle devam eder normal dogum 1850 zorunlu sezeryan 2850 idi galiba muayene ücreti 125 tl sigortalı.
Elifgokce tavuklupilav merhaba bende de oraya gidiyorum içeriye kimseyi almıyorlar doğum ücretini henüz bilmiyorum 14 haftalığız😬
tavuklupilav mavi_2522 instagramdan takip ediyorum Burcu hanımı çok beğeniyorum ama sanırım randevu almak zormuş ve fiyatı da daha farklıymış . Muayene ücreti nedir Burcu hocanın
mavi_2522 tavuklupilav evet randevu almak baya sıkıntılı gerçekten çok yoğun çünkü. Muayene fiyatı 280 TL
tavuklupilav mavi_2522 resmen 2 katı benim doktorumun🤦🏻♀️ Ben 125 tl veriyorum muayeneye. Aynı hastane güya ama işte Burcu hanım daha iyi demekki
tavuklupilav 1prenses1prens-moms ilk 2 kez gittim Elif hanıma ama beni yanlış yönlendirmesinden ötürü kanamam oldu ve sonra ki tavrı da hoşuma gitmediği için değiştirdim doktorumu
tavuklupilav Sedanur28 ben memnun kalmamıştım ondan :( ilişki yasak mı diye sordum değil sıkıntı yok dedi bunun üzerine ilişkiden sınra kanamam oldu çok korktum hemen gittim bu seferde ilişkiden dolayı olmuştur dedi bişey yok dedi sonraki tavrı da hoşuma gitmedi değiştirdim bende Fatma hanıma başladım eltim ona gidiyordu hem memnundu diye
mavi_2522 tavuklupilav Burcu hanım yardımcı doçent olduğu için fiyatı böyle ama gerçekten hakeden bi doktor olduğunu düşünüyorum. İçeri kimseyi almamaları evet kötü ama elden bi şey gelmez 🤷♀️ Ben de Fatma hanımı da çok duydum oda çok iyi bi doktormuş. Benim ilk 3 ay hep kanamam oldu ondan dolayı Burcu’yu önerdiler bana bende memnun kalınca devamı geldi öyle. Bide bende bos basıncı var beynimde ondan dolayı da takipli hastayım zaten Burcu hoca da bu konuda bilgili olunca doğumu da onda yapıcam şimdi inşallah
Sedanur28 tavuklupilav ilk defa gittim bende ona tavır olarak sıcak kanlıydı sadece acile sancım var diye gittim orda boy 41 cm kilosu da 1.450 demişti elif hanıma gittim bir hafta sonra 40 cm 1.250 dedi ölçüm cihazla alakalı sanırım çünkü sordum geçen hafta bu şekilde demişlerdi ama dedim cihazdan farklılık olabilir demişti Fatma hanım için burda yorumlarda çok katı sorduğum sorulara net cevap alamıyorum demişti bir bayan doğru mu ? Birde ultrason görüntüsü nasıl ?
tavuklupilav Sedanur28 çok canım cicimli bir doktor değil evet ama bence önemli olan işinde iyi olup sorulara yeterli cevap vermesi. Ki sorularıma cevap alamıyorum denmesine şaşırdım çünkü genelde ben sormadan zaten anlatıyor gayet. Sorduğumda da açıklıyor 😊 görüntüde başka cihazda hiç görmediğim için farkı bilmiyorum açıkçası
tavuklupilav 1prenses1prens-moms yani şöyle söyleyeyim ben ilişki yasak mı dedim hayır değil serbest dedi ilk zamanlar. Sonra bir hafta sonra falan kanamam oldu benim ödüm koptu tabi Alel acele gittik doktora böyle böyle oldu dedim. İlişkiye girdin mi girdiysen ondan olmuştur dedi. E madem öyle niye bana bunu yasaklamadın dimi. Ben tabi tecrübesiz ve olayın şokunda olduğum için bunu ona sormadım 🤦🏻♀️ Düşük ihtimali için iğne vurdurdu çıktım bidaha da gitmedim ona
Bhrykndmr 1prenses1prens-moms 40 TL canım. Bende Tuba Kılık’a gidiyorum. 125 TL muayene ücreti. Şuan 36+5 haftadayız. Doktorumla herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
tavuklupilav mavi_2522 çok geçmiş olsun 💐 bende gerçekten isterdim ona gitmeyi bakalım belki bi ara giderim 🤗
Bhrykndmr Krtalzyn Evet canım muayene üçreti ile beraber 600 TL civarındaydı. Ama fiyatlarda değişiklik olmuş olabilir. Ama detaylıdan çok memnun kalmıştım. En az 45 dk sürdü ve bütün organlarına bakıldı. En son rapor CD içerisinde bebeğin renkli videosu ve ayrıca elime renkli ultrason vermişlerdi.
YelizAtilla Krtalzyn ben medipol mega bağcılara gidiyorum ultrasonu orda yaptırmadım ama fiyat olarak bana 1000 tl dendi 2 hafta önce ☺️