EgeAlya Uyanır uyanmaz aklıma acaba ne zaman yine midem bulanacak diye düşünüp çağırıyorum 3 gündür midem kasılıyo ve kusmuyorum öğürme de yok ama acayip bir bulantı ben hayatımda böyle ard arda yaşamadım çok ağır geldi gün bıyu benimle ya sadece sabahları ve akşam yemekten sonra şiddetleniyor. 5hafta 2 günlüğüz öyle pis başladı ki sabahtan beri ben ne yapacam bu bulantıyla diyorum bide mesaj geliyor uygulamadan, 6.hafta oldu bebeğin artık senden besleniyor diye. Ya beslenemezse ben bu mide bulantısı varken çok yiyemezsem tiksiniyorum her şeyden çiğ köfte videosu izledim insanlar yiyordu o ekşiliği canım çekiyor ama yemeye gelince sanki midemde taş var. Ne olur bi teselliniz yok mu bana :( çok üzügünüm…Bu arada 5hafta 2 günlük 5+2 mi deniyor daha acemiyim
Mzgnormann EgeAlya hiç bişey olmaz benim 27 haftalık oldum ve hala aynıyım bulantım geçmedi bazı annelerde geçiyor bazılarında doğuma kadar devam ediyor ve bebeğim yinede sağlıklı
E-Y EgeAlya geçmiş olsun canım. Bende çok çektim bulantilardan maalesef bazı kişilerde ne yaparsan yap etki etmiyor. Ilk 3 ay bulanti ve kusma yaşaman normal artan hormon seviyesi sebebiyle oluyor. Bende etkili olmadi ama sen dene bakalim belki etkili olur, sabah yataktan kalkmadan önce biraz tuzlu çubuk kreker yada tuzlu leblebi ye. Gün içindeki mide bulantıların için açık hava yürüyüş iyi geliyor. Yemeklerden önce ve sonra hemen sıvı tüketme oda mide bulantısı yapıyor. Ben midem bulansa da kussam da hep yedim. Boş mide daha çok bulantı yapıyor. Eğer çok dayanilmaz olursa doktoruna danışıp mide bulantısı için bebeğe zarari olmayan ilaçlar var belki ondan fayda görürsün. 🌹
Eb_07 EgeAlya 5+4 haftalık hamileyim bende.. 5.haftaya girene kadar herşey çok güzeldi.. Ama dayanılmaz bir hal aldı. Özellikle bugün. Açım ama hiç bir şey yiyemiyorum, buzdolabını açmak bile midemi bulandırıyor. Artı bide baş ağrısı başladı mükemmel oldu.. Doktorun tavsiyesiyle Dermamine kullandım bugün ama nafile, geçmiyor 🥺😓
Meless EgeAlya bende 10.haftadayım 5+3ten beri kusuyorum ve psikolojim çok bozuldu artık destek almayı bile düşünüyorum. İlaçlar fayda etmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Dün hüngür hüngür ağlama krizine girdim. Çok çaresiz hissediyorum kendimi
Mzgnormann EgeAlya ya şöyle hafif şeyler yiyorum mesela meyve çok yiyorum özellikle portakal greyfurt ve limon suyunu sıkıyroum hepsinin karıştırıp içiyorum ceviz içi kuru yemiş ve kuru incir çok yiyorum bunlar hep sağlıklı şeyler ağır yemekleride az az yiyorum acıkınca bidaha yiyorum anca öyle durdurabiliyorum bulantıları ve her sabah taze inek sütü ısıtıp içiyorum
EgeAlya E-Y inşaallah hap iyi gelenler varmış ama umarım etki etmiyordur bebeğe. Allah hepimize şifa versin. Dün tuzlu çubukla başladım güne. Sonra kahvaltı yaptım ama şuan resmen o çubuğa bakıp kusasım geliyo bide dün yediğim kahvaltı iyi geldi hep bundan yerim diye söyleniyodum 😂😂 şuan göresim yok. Elma yicem elma canım çekiyor ama bir göreceksiniz canım çekerken bile midem kasılıyor. Akşam canım hamburger çekti o eti o kadar ağırdı ki sonrasında bi bulandırdı.. ahhj ben ne yiyeceğim.. bu bebeğin beslenmesi gerek. Ona etki etmem dimi o kanımdan tüm vitaminleri alır zaten dimi bana bırakmasın da yeter ki alsın ben sürünürüm 😢
EgeAlya Eb_07 kesinlikle bu 5. Haftada bir şeyler olmalı. Gece uyuyamicam sandım yayarken artıyo reflü şikayetleri. Şuan elma yiyorum kusmayı düşünmemeye çalışarak 🤔🤔
E-Y EgeAlya 😅 Çubuk kreker leblebi yiyemiyorum artık bende baktıkça midem bulanıyor. Bu dönem çok ağır yağlı ve baharatlı şeyler yeme. Benim doktorum 12 hafta olana kadar bebek anne kanından besleniyor demişti yani evet kanından besleniyor şu an. Susuz kalmamaya çalış. Susuz kaldığım için 9 haftalikken 3 gün hastanede yattım 😅 Onun için diyorum kussan bile ye iç. Ben yerdim 15 dk sonra çıkarırdım ardından yine yerdim hastaneye yatmaktansa yemek daha kolay. Morelini yüksek tut annesi ilk 3 ay böyle geçiyor maalesef ama geçiyor emin ol 21 haftalık olduk biz oğlumla şu an çok iyiyiz 😊 Doktoruna danışmadan hic bir bulantı hapını alma. Doktorunun tavsiye ettiğini kullan bebeğe etkisi yok korkma. Muz yiyebilirsin soğuk soğuk tok tutma özelliği var. Allah yardımcın olsun canım hiç kolay değil biliyorum ama herşey bebişin için 😊🌹
EgeAlya Meless Meless gene 5′ten beri bak…😑 bu 5 bizi mahvetti. Hangi ilacı kullandın da fayda göremedin?Benim de bozulacak psikolojim az kaldı. Ama her daim şükrediyorum Allahım zor da olsa hamileliği nasip etti diye. Elma yedim yerken bi mola verdi bitirdiğim an gene bulanmaya başladı hayattaki en zor şey mide şikayetleri bence. Süründürüyor. Allllaaah bi elma yedim zaten onu da kusmak istemiyorum
Burcu4135 EgeAlya gebelik reflüsü bende de var 1 aydır cekiyorum. Ama hafifledi suan diyet yapmanız gerekiyor. Yaglı, baharatlı, eksi, kızartmalar, süt portakal limon bunlardan bi süre uzak durmanız lazım. Hamburger yerseniz daha kötü olursunuz 😁
Meless EgeAlya prilam verdi şimdi zofere geçtim ama ona rağmen kusuyorum. Elma beni mahvediyor… midem ekşiyor bu sefer ekşi ekşi çıkarıyorum. Hayatım tostla geçecek sanırım…
EgeAlya Meless sanırım sende ekşici ve tuzlucusun daha çok tuzlu şeyler istiyosun tost dediğine göre çorba çeşitlerinden vitamin mineral alabilirsin bak tarhana çok iyi geldi bana benim de ekmek yatıştırıyo midemi bi tek. bulgur da iyi bence
EgeAlya Burcu4135 yemiceem yemiicem sağ ol canım bakalım bir tarhana çekti canım ekşi ekşi onu yaptım yedim ama şimdi hafif hafif gene bulanıyor Allaha şümür çıkaracak kadar değil😊
Meless EgeAlya ekşi midemi beter yapıyor ama tuzlu iyi geliyor birazda olsa deneyeceğim canım teşekkür ederim🙏