Zynp63 eşim yaptı doktor sabah akşam yap dedi ama bant takmana gerek yok ben sadece duşa girerken taktım daha doğrusu doktor öyle söyledi hava alınca yara çabuk iyilestirmis bı de o tarafa bez koy terlerse yara zor iyileşir dedi daha yeni gittim baya düzelmiş bu kadar canım