kyzstc Deletedmom_9 merhaba, ben de femara ve çatlatma iğnesi kullandım bu ay 22mm tek yumurta oldu. bat 20 mart. daha önce iki defa klomen+çatlatma iğnesi başarısız oldu.
Sdmrll Deletedmom_9 femara ile birlikte yumurta büyütme iğnesi ve çatlatma iğnesi oldum bugün iğnenin 14. Günü test yapmadım bekliyorum hem test yapmak istiyorum hem adetimi bekleyin diyorum bilmiyorum canım rabbim hayırlısını versin
Deletedmom_9 Gizemnaz_ ben daha yeni başladım 2 gün oldu. Çarşamba günü kontrole gidicem iğneyi o zaman konuşcaz.sizin az kalmış iğne oldunuz mu
Trabzon6161 Merhaba bende bu ay ilk kez kullandim 5 gün kullanip doktora gittim yumurtalarimdan bir tanesi 16 digeri de 10 mm dedi 4 gün sonra tekrar gel dedi ne icin çağırdı anlamadım cok heyecanlıyım bilen var mi cok umutluyum bu ay
Deletedmom_9 Trabzon6161 çatlama iğnesi yapcaktır belki o yüzden cağırmıştır. Ben de çarşamba günü gidicem ☺️
Trabzon6161 Deletedmom_9 yaklaşık 1.5 yıldır evliyim 1 yil önce düşük yaptim sonra olmadi bidaha simdi hastaneden geldim aşılama istedi bide çatlama ignesi verdi ama cok maliyetli yaklaşık 2bin tl yumurtalarım cok iyi durumda biri 22 mm diğeri de 19 mm dedi bugun ya da yarin yumurtlama olacak dedi bende şaşırdım ne yapacagimi
Gizemnaz_ kyzstc cnm seninle ayniyiz bende 20 mart bekliyorm belirtiler varmi buarafa bende femera kullandim bu ay
kyzstc Gizemnaz_ çatlatma iğnesi sonrasında ilk ilişki ile göğüs ve kasık agrım başladı ve bugün 7. gün olmasına rağmen henüz geçmedi. bir de hafif bir akıntım mevcut su gibi onun dışında bir belirtim yok. ama iğne etkisi mi gebelik mi emin olamıyorum canım. daha önceki çatlatma iğneleri sonrası böyle bir ağrım olmamıştı.
Gizemnaz_ kyzstc cnm bendede arada kasıkta batma oluyor okadar onun disinda birssy yok insallah bu ay guzel haberler alkriz
Deletedmom_9 Trabzon6161 ben aşılama için gitmiştim doktora ilk femerayla başladık inşallah gerek kalmaz aşılamaya
Deletedmom_9 Sdmrll ilk defa mı femera kullandınız. 14 gün gecmiş test yapsanız cıkar herhalde inşallah hayırlısı olsun 🙏
Trabzon6161 Sdmrll catlatma iğnesini yazdi al yarin aksam yap diye dedi berberlik olmasin dedi pazartesi aşılama yapalım dedi aklim cok karışık
Trabzon6161 Deletedmom_9 aklim cok karışık yumurtalarım cok iyi durumda bu ay yapmazsam diyirum fiyati cok yuksek geldi çünkü gun aşırı beraberlik olsa belki bu ay tutar diye umut ediyorum ama bir yandan da yapsak mi diyorum aşılama icn aklim cok karışık catlatma ignesi de verdi yarin akşam yap dedi bilemedim