Huzurmelegim_28 Biz Asel koyduk 💐
Ne hikmetse ne çevremde ne çevremin çevresinde bir kez bile bu ismi duymadım ne de buradaki isim postlarında ta ki Ekimde arkadaşım doğum yapıp koyana kadar.
Aslı istiyordum sonra internette Asel’i gördüm, akışı, manası,Kuranda geçiyor olması her şeyi cezbetti 😍
Buradakiler Asel ismi hakkında çok önyargılı herkeste var herkeste var benim çevremde 1 tane bile yok bırakın 1 taneyi kimse duymamış bile bu ismi 🤗
Okul çağında çocuğu olan anneler söylüyor genelde ama koyulan isimleri görseniz sanrsınız aslaaaaaa kimse de yok T.C. sadece onların kızların da olucak o isim o kadar sinir oluyorum ki bu Asel ismine herkestee vaar koymaa yaağğ diyenlere 😠😠
Bana kimse demedi herkes bayıldı burada okudum bu tepkileri hep 😑
Ayrıca 2 isim koyarsanız Asel’i yalnız siz kullanırsınız hiç koymayın daha iyi öyle oluyor çünkü 2 isim teke düşüyor😑
Neyse çok uzattım uzun lafın kısası anlamı da akışı da çok güzel koyun inşaAllah adıyla büyüsün bal kız 🍯
Sonuçta asla konulmamış isimler çok nadir insanlara kulaklarınızı kapatın ne olur bu sizin evladınız ve çoğu insan bu isme bayılmasına rağmen popülerlik nedeniyle vazgeçiyor adım kadar eminim 🍓