Eda44__ kendinizi suçlayacak hiç bişey yok. Ben hamile olduğumu bilmeden pazardan 9 kiloluk poşetler taşımıştım eve. Rabbim tutunmasına izin veriyosa sen naparsan yap kalıyor o bebek. Çok şükür ki döllenmeniz oluyor, demek ki tüpleriniz açık,siz de eşiniz de bir sorun yok. En yakın zamanda sağlıklı bir bebek alırsınız inşallah kucağınıza🙏