Eda44__ öyle düşünme canım sakın, zaten düşen bebekler sağlıksız olduğu söyleniyor doktorlar tarafından. Ben 2.bebeğime hamileyim ve hiç beklemediğim için adet olcam olamıyorum sandım soğan suyu,kimyon suyu,maydonoz duyu falan içtim sonra gebelik mi acaba dedim ve varmış ama bir etkisi olmadı içtiklerimin. Bizden dolayı olsa benimki düşerdi canım üzme kendini