Sinem_469 ayseH3415 sağol canım iyi oldu öğrendiğim bir dahaki ay başlayacağız oğlumda icememistim hiç
Minitontik Dygmm nbt life içiyorum ben hap şeklinde. Çok memnunum bi kutu içinde 60 tane var iki ay gidiyor
archmom Dygmm velbon kullanıyorum birde erken dogum riskim oldugu için de extra magnesium Diasporal şase extra kullanıyorum 🙏🏻
cns35kpk Sinem_469 velbon içiyorum ben hap şeklinde. Kalsiyum, magnezyum ve d3 vitamini var içeriğinde. Doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz. 🍀
Neseli5 cns35kpk merhaba velbon dan memnun musunuz? Banada doktorum verdi 3 gündür içiyorum, herhangi süt ve süt ürünü ile bir etkileşimi yok değil mi demir hapları gibi, bana akşam yemekten sonra al dedi siz. Nasıl kullanıyorsunuz