Hnfesin Günaydın anneler 39 +4 ne gelen var ne giden ne sancı ne açılma 🙁 ilk hamileliğimin 5 ayı çok kustum şimdi de başladı mide bulantıları kusmalar neden böyle oluyor yaşayanınız var mı bu durumu
BTSG04 Hnfesin daha dün gece kitabımda doğuma işaret olabiliyor diye okudum canım sağlıkla al inşallah bebeğini kucağına 🌸
Buketkucuk Hnfesin en korktuğum şey🥺 hamileliğimin ilk dört ayı hatırlamayı bile istemeyeceğim kadar kötü geçti bulantılar açısından, son haftalarımda da böyle olur diye ödüm kopuyor 31+3 haftalığım henüz bir sorun yok ama bakalım🙈
3MelekAnnesi3 Hnfesin benim 37 haftalıkken sancım vardı biraz onla beraber kusma yasamıstım doktora gitmiştim acılma yasarken kusma olur normal demişti 1 cm acılma olmustu
Fetfet Doguma yakin son gunlerimde hep kustum soylemesi ayip ne yesem cikariyordum dogum belirtisi buyuk ihtimal.Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin
214765 Fetfet bende 39+2 oldum bugün. Kusma değilde aşırı bir mide bulantısı var iki üç gündür. Dün gece de başım çok dönüyordu. İlk gebeliğim. Acaba doğum çok mu yakın
Hnfesin 214765 doktor ne dedi yakın dedi mi benmkisi sürekli bu hafta da bekleme diyip duruyor 39+ 5 olduk artk gelsn istiyorum
Hnfesin 3MelekAnnesi3 kusmam var ama açılmam yok 40 haftayı doldurduk Perşembeye kdr beklicez gelmezse suni sancı vercekler 😥