Ahuwys Likapaa biz duyduk pazartesi günü çok şükür. Kahverengi lekelenmem vardı o yüzden endişe ile gittim duyunca biraz rahatladım.
Ballimiz Likapaa hayır gidemedim kızım rahatsızdı normalde randevum dündü ama kızımdan dolayı gidemedim maalesef🥺
Likapaa Ahuwys hadi gözünüz aydı 🌸🤗benim de vardı kahverengi leke 2 damla gelmişti doktor Progestana başlattı biz henüz doktora gitmedik duymadık o yüzden inşalalh gittiğimizde duyarız 🤗
Ahuwys Likapaa insalah duyarsınız endişe etmeyin🥰 benim lekelenmem cumartesi gününden beri var sabahları çok az oluyor akşama kayboluyor. Ben de progestan kullanıyorum doktorum endişe edecek bişey yok dedi ama endişe etmemek mümkün değil hele ilk olunca ☺️
Likapaa Ahuwys ayy inşallah 😍evet kesinlikle en ufak bi değişiklik olsa insan endişe ediyor 😊 ilk olduğundan tecrübesiz olunca insan öyle oluyor galiba 🤗
Ahuwys Likapaa evet bi de herkesin hamileliği farklı geçiyor kendine pay çıkarmak mümkün değil kimseden ☺️ Bulantınız var mı
Likapaa Ahuwys maşallah diyim şuanlık yok😄 dediğin gibi herkesin hamileliği Farklı geçiyor gerçekten 🤷🏻♀️ Senin var mı bulantın yada başka belirti🤗
Ahuwys Likapaa ben de masaalh diyeyim sadece iştahsızlık çok var sabahları. Midem bişey kabul etmiyor. Muz ile arayı kapatmaya çalışıyorum. Gün içinde açılıyor iştahım ☺️
Likapaa Ballimiz geçmiş olsun , bende haftaya cumartesi gideceğim inşallah hayırlısıyla duyarız kalp atışlarını 🤗