Berivankeve Dün biraz sancım vardı hastaneye gittik bebeğin sancısı çıktı nts de yatış verdiler erken doğum olabilir dediler ama hastanede bebek için küvez olmadığı için eğer bebek doğarsa bebeği başka hastaneye sevk ediceklerdi bu arada 33+4 günlük hamileyim suann evdeyim agrım falan yok ama Yinede bebek için endişeleniyorum bana akıl verin kızlar siz oldaydınız ne yapardınız
939918 Berivankeve bende 33 haftalık hamileyim sağ tarafimda aşırı kasılma var dokunamiyorum canım çok acıyor acaba doğum sancısı mi dün akşam 6 dan beri hala ağrı devam ediyor
Berivankeve Deletedmom_879 evet ama dün üniversite hastabesine gitmiştim orda boş yok özel hastanemde hiç yok şaştım kaldım evde düşünüp duruyorum
Mrvbdk Böyle bir şey oldugunda küvezi olan büyük bi hastaneye gidin bence zaten ilaçlarla duruyorsa biraz daha bekletirler inşallah sağ salim kucağına alırsın yvrunu
3melekannesi Yeni doğan yoğun bakımı yeterli olan bi hastaneye giderdim aynı hastanede olalım diye ilaçla geciktiremiyolar mı acaba?
YasinMerveYaln Bazı doktorlar çok pimpirikli oluyor ya dün bende kanamayla gittim hastaneye önceden iki defa daha kanama yaşadım hep biraz vakit geçince durdular bunun da duracağını biliyorum doktor beni Doğum haneye yatırıyor bende imza atıp çıktım evde yatıyorum kanamam da durdu yarın kendi doktoruma gideceğim inşallah
3melekannesi YasinMerveYaln. Kanamanın sebebini öğrendiniz mi peki niye olmuş bnm de cumadan beri var bnde imza atıp çıktım
YasinMerveYaln 3melekannesi evet eşi aşagıda bebeğimin evde Dursun dedim zaten önceden de iki kez geçirince tecrübeli oldum biraz Doğum haneye yatırdı o yüzden çıktım ben siz neden çıktınız
Deletedmom_879 Berivankeve baska hastanede vardir yaa bu çok kötü bu durum benimde gidecehim ozel hastnede kuvez yoktu vazgeçtim mecburen ne olur ne olmaz diye insallah kuveze gerek kalmadan dohumun herceklesir canim 🙏🙏
Mrvbdk Berivankeve yaşadığınız şehirde başka yokmu peki hastane. Umarım biraz daha beklet bebişiniz üzmez anneyi de ilaçlarla durdururlar sancıları geçmiş olsun
3melekannesi YasinMerveYaln henüz 25 haftalığız biz plasentada kanama varmış sezaryenla almak istediler bende izin vermeyip çıktım
YasinMerveYaln 3melekannesi daha çok küçük iyi de niye almak istediler ki benim de ilk kanamam 24+6 da olmuştu doktor durdurma taraftarıyız alırsak yaşamaz dsdi çok şükür durdu şimdi ne yaptınız
3melekannesi YasinMerveYaln yamaz dedi açık açık zaten kanama plasentasındaymış bnde tehlikedeymişim öyle dedi ama geldim eve iğne ilaç kullanıp dinleniyorum
YasinMerveYaln 3melekannesi benim de plesentada hiç biri de alayım demedi üç kez kanama geçirdim durmazsa alırız dediler ama bence iyi yapmışsın çıkmakla hastaneden en az iki doktora gideceksin bi karar verirken aslında herkes başka bişey diyor
3melekannesi YasinMerveYaln aynen öyle böyle durumlarda tek dr.la karar vermek çok 3 dr. Gezdim. Sordum en sonuncusu da yatıralım kanam artarsa alırız dedi onu kabul edemedim evde 2 çocuk var bna ihtiyacı olan sağsalim kucağımıza alırız inşallah
YasinMerveYaln 3melekannesi amin inşallah benim de bir oğlum var evde ama babannesi bakar diye hep yatmayı kabul ettim biraz yatınca duruyor zaten sen dikkat et kendine bebeğin hareketlerini takip et evde