Bence gayet güzel artmış endişe etmeyin daha küçük bir kaç güne kese de görünür. İlk zaman acaba kese görünür mü acaba dış gebelik mi diye diye insan kendisini yiyor. Sonra acaba kalp atışı duyulacak mı, sonra hala kalbi atıyor büyüdü mü falan hep böyle gidecek bu süreç o yüzden olumlu düşünmekte fayda var