Buss81 şu an 27. Haftadayım, 20. Haftaların başından beri geliyo benimde hiç kesilmedi, doktorum normal olduğunu söyledi, burda da bi arkadaşın yazdığı gibi sütün çok olucak demekki demişti 🤗 hatta akşam sırt üstü uzandım oğluşumun hareketlerini izlerken göğsümün üstüne ellerimi koydum bi ıslaklık, kocaman yuvarlak bi leke ilk defa bu kadar çok geldi dışarı sızacak kadar, normal bişeymiş yani, ama sıkma göğsünü çıksın diye, ben başlarda bilmeden hoşuma gittiği için bi kaç defa sıktım sonra Doğumu tetiklediğini öğrendim ellemiyorum göğüslerimi hiç 😂🙈🙈