Duyqubcaru Merhabalar anneler mayıs ayında doğum yapıcam ilk aylarda hangi bebek bezini tercih ettiniz ? Ne kadar stoklu almalıyım şimdiden ?
Minikasya Duyqubcaru Stok yapmayın. Pişik yaparsa parada üründe çöp olur. 40 lı paketlerden 2 farklı marka alıp deneyin. Ona göre alırsınız tekrar.
Yagmur58 Duyqubcaru bende mayıs ayın da doğum yapicam inşallah sleepy 2 numara aldım 84 lü bir tane daha almayı düşünüyorum fazla da almak istemiyorum çünkü çok çabuk büyüyor bebekler
Prensannesii77 Duyqubcaru ben prima premium care aldım ,ama sadece 43 lü 1 paket duruma göre devam edeceğim
archmom Duyqubcaru mayısta dogum yapacagım. Prima pure tercih ettim. 240 adete denk gelecek sekilde 4 pk 1 numara aldım . Açıkcası stok yapmayı uygun bulmuyorum . Sonuçta her cilt baska . Belki yaramayacak ve baska markaya geçmek zorunda kalacagım . O yüzden sadece yetecek kadar aldım .
Burcin-98 Ben sleepy bambu natural 2 numara aldım..Trendyolda toplu pakette satılıyor ve uyguna geliyor
rukiyyee archmom 4 paket 1 numara fazla bence çok geçmeden iki numaraya geçiliyo çünkü ikinci paket zor bitiyo bir numarada
archmom rukiyyee fazla olursa ihtiyaç sahibi birine veririm canım . Arkadaslarımın kullandıkları sayı ve süreleri örnek alarak bu kadar aldım 🙏🏻
kuselcin Duyqubcaru ben daha dün aldım e bebekten babyme 1 numara 4 paket 50 li li baya bi araştırdım oda pişik yapmıyormuş daha önce kullanan anneler olmuş hemde 22 tlydi 4 paket alınca 19 tlye geldi çok iyi
[silindi] Duyqubcaru cok fazla alma ben 20ntanr 1 20 tane 2 nunara aldım bitince gene alırız hemen 3e geciyo çünkü bebekler ilkinde çeşit cok yoktu prima kullandım ama bunda sleepy içime daha cok sindi
kuselcin [silindi] valla 40 günde bi bebek hemen büyümez o bez bile yetmez diyenler var o yüzden aldım burda da 40 günde 200 adet bitirdik bi numara diye konuşmuşlardı
Esmos26 Prima pure tercih ettim Migros’ta ikincisi %60 indirim vardı en temiz ve doğalı oydu ama sadece 1 paket 1 beden 1 paket 2 beden aldım severse marketler ayağımızın altında gidip alınır stok yapmayı doğru bulmuyorum