13 haftama girmiş bulunmaktayım iki günüde de sol bacagıma giren bir agrı var bacakta degil aslında kasıga yakın bacak arası diyebilirim yürümeme kadar engelliyor döneniyorum hareket edemiyorum kasıgım falan agrımıyor ama bu nedir tehlikeli bir durum mudur bilen varsa yazabilir mi