Hurims Ssvd düşünüyordum ama ne gelen var ne giden bebeğimde yukarıda ve açılmam yok. Yarın sezeryan olmaya karar verdim kızlar dua edin
alininannesiiiii Hurims bende yarın sezeryan oluyorum 40.haftada tam bebek benimde yukarda dönmemiş o yüzden sezeryana karar verdik
kadriye25 Hurims sıkıntısız atlatırsınız inşallah sağ-salim kucağınıza almanız nasip olsun 🧿🤲 bana da dua edin 36 ları görelim sağlıkla diye
Hurims Baharlargelecek verdim valla ya çok darlandım ha bu güce ha şu gece diye diye bugün kontrole giderim bi yarında inşallah kavuşuruz sağlıklı sıhhatli hayırlı artıkın