Kbras şöyle düşünün, sezeryanı o insanlar her gün kaç kişiye yapıyor, yani onlar için yemek yemek kadar kolay olan bir durumdan siz de korkmayın çünkü emin ellerdesiniz. İşini bilenler bunu yapacak. Elbette ağrısı olur elbette garip hissettirir ,ilk defa yaşayacaksınız ama bitip gidecek. Ertesi güne inşallah bebekle uyanacaksınız. Boşuna kendinizi sıkmayın.