mavsnz38_
Ben hiç hissetmedim takan hemşirenin becerisinden mi ya da ben mi sonda için müsait bir yapıdaydım bilmiyorum ama takılırken hiç anlamadım. Hemşire kendini kasmazsan anlamazsın dedi mümkün olduğunca kendimi serbest bırakmıştım takılırken. Gerçi şimdilerde uyuşma gerçekleşince takiliyormus bazı hastanelerde.