Esmente29 Riskli bir gebeliğiniz yoksa bu kadar strese sokmayın kendinizi. Sola da yatın sağa da yatın, sırt üstü de yatın. Doktorlar kesinlikle sadece sağa yatın demiyor ki, mümkün olduğunca diyorlar. Ben çoğunlukla sağa yatarken rahat ediyorum ama sola da yatmaya çalışıyorum tabii. Annenin rahat olması da bebek sağlığı açısından çok önemli. Sola yatmak zorluyorsa sizi mesela çok da kasmayın. Neticede 9 ay bu az değil, yeri gelince sırt üstü de yatıyoruz ne yapalım bir şey olmaz. Olacağı varsa her şekilde oluyor zaten korkmayın.