40+2 günlük hamileyim karın ağrısıyla doktora gittim 1 cm açılma var dedi yatış önerdi ben çok sancım olmadığı için kabul etmedim sancım çok olursa gelirim dedim. Eve geldim nişanım geldi düzenli karın ağrısı yaşadım sıklaşmasınu bekledim gece sancım kesildi şimdide hiç sancım yok sizce ne yapmalıyım