Zeynep1278 Melikesvm bana biraz kilosu düşük dedi gebelik şekeri çıkmıştı bende o ay biraz diyete dikkat ettim fazla dikkat etmişim galiba ☹️ bu hafta tekrar gideceğim bakalım inşallah haftasıyla uyumlu hale gelmiş olur