Bernay benim kızımda o aylarda olmuştu kaynanamla yaşıyodum Allah razı olsun herşeyi gösterdi bana banyo yaptircaktik bı kabın içine çok az zeytinyağı ve karbonat karıştırıp saçına sürdük suyunu hazırlayana kadar öyle durdu sonra ince bebek taragiyla kazıdık yani taradik yavaş yavaş yikadiktan sonra bikerede hiçbisey kalmadı çok işe yarıyor eğer oğlumdada olursa aynısını denicem hicbi zararı yok geçmiş olsun inşallah geçer