_sumeyyebedir7_ Bende 2 gündür ciğer kulak baş agrısı var birde öksürük bunlar belirti olabilir mi eklem agrıları hamilelikle alakalı diyorum da korkulacak bir durum mu evden dışarı çıkmıyorum aslında 🤔 birde ekstra halsizlik iştahsızlık var
Ozge3747 _sumeyyebedir7_ covid olabilirsiniz belirtileriniz çok benziyor ama bence test yaptırmalısınız. Saniye sürüyor zaten
Mervuras26 _sumeyyebedir7_ ben geçirdim ilk hafta normal grip gibiydim halsizlik gibiydi sonra tat ve koku kaybım olunca teste gittim . Test sonrası semptom olarak en büyük akıntım baş ağrısıydı 5 gün geçmedi . Şuan da halsizlik ama her halsizlik kovid değildir mutlaka . Biraz dinlenin geçmezse teste hamilelere öncelik tanıyorlar zaten yaptırırsınız
Linam6868 _sumeyyebedir7_ Bana da eşimden geçmis yada kayınpederimden geçmiş olabilir baş ağrısının bel ağrısının dışında hiç belirti yoktu sonradan çıktı insaAllah bir an önce atlatirsiniz
1pearl Olabilir bende hiç evden çıkmadan korona olmuş insanım bi şekilde bi taşıyıcı size getirmiştir bence test verin. Pozitifsenizde zaten parol dışında ilaç yok istirahat bol C vitamini diyeceklerdır
Busemestan _sumeyyebedir7_ korkulcak bişey yok canım internette izlediğimiz videolar gbi bişey değil kesinlikle hiç can acıtmıyor ve bittiğini anlamıyosum bile
Oyacool _sumeyyebedir7_ testin nesinden korkuyorsunuz yahu şaka değil hastalık bu. Eğer pozitif ihtimal varsa Kendinizede başkasınada korktunuz diye bunu yapmaya hakkınız yok .
_sumeyyebedir7_ Oyacool kimseyle görüşmediğim için zaten suan bekliyorum tamam korkuyorum ama artarsa yaptıracagım
_sumeyyebedir7_ Mervuras26 aynen bende bekleyeceğim eğer artarsa gidip yaptırırım en azından aklımda soru kalmaz negatif olsa bile
Ozge3747 _sumeyyebedir7_ Artmasını neden bekliyorsunuz ki, bu söylediğiniz belirtiler varsa zaten ihtimal dahilindesiniz illa yataklık olmanıza gerek yok. Ama bugün geçti tabi artık
Nureymen89 Hamileler ilaç kullanamıyor korkuyorsanız yaptırmasanızda olur 10 gun kendınıze dikkat edin dışarıya cıkmayın kımseyle temas etmeyin turşu suyu sarımsak bol bol meyve vs.. yıyın
_sumeyyebedir7_ Nureymen89 kimseyle görüşmüyorum zaten eşim işten geliyor evdeyiz geç vakitte geldiği için dışarı çıkma şansım yok
Nurgullmom _sumeyyebedir7_ Herkeste farkli belirtiler veriyo gecen agustos ayinda dügünüm oldu tüm sülalem erkek tarafi kiz tarafi korona olduk hepimiz farkli atlattık. Bende ateşlenme ufak öksürük tat ve koku kaybı olmuştu geçmek uzereykende eklem ağrisi oldu 2 gün sonra bisey hissetmedim daha yavas yavas duzeldi.
_sumeyyebedir7_ Nurgullmom bende bunlar olunca tedirgin oldum inşallah yoktur ama varsa diye test yaptıracağım en azından kontrollü olurum acik birseyde müdahale edilir