MercimekVeaAnnesi Kizlar ben daha 6 hftalk hamileyim 1 kilo aldm ya bu normal mi ilk gebeligimde ilk uc ay almamistm siskinlik midir gecer mi yoksa hep boyle mi gidecek morelim cok bozuk aslinda yemiyorum da
Dryalp MercimekVeaAnnesi her hamilelik bir olmaz canım benım ilk ama ben alırım cok dedım ve kiloluyum normalde korkardım 92ile kaldım ilk başta diyet yaptım şeker çıktığı için az yedım normal yendiğimde. 5kilo verdim suan 3güne doğumum olacak verdiğim kiloyu aldım sadece bir olmuyor o bakarsın verirsin kilo he hamıleyız diye cok yememek gerek ☺️☺️
[silindi] MercimekVeaAnnesi kız aynı durumdayız 6 haftalık hamileyim 89 kilo ile hamile kaldım 90 olmuşum aynı senin gibi sinirim bozuldu 😂
Aysobaciniz MercimekVeaAnnesi bende kilolu kaldım, şuan 9 haftalık ben 4 kilo verdim ilk günlerde bir kilom çıktı sizin gibi şimdi kilo vermişim kusmaktan bulantıdan. Verdiğimize ilerde alacaz zaten
MercimekVeaAnnesi Ya canim ben pek yemiyorum da dikkat ediyorum ama surekli gegiriyorum sabah uyaniyorum gegiriyorum sanki cok tokum gbi insallh sismeyiz ya
[silindi] MercimekVeaAnnesi inşallah sismeyiz bende tiksinti başladı her yemekten tiksiniyorum o yüzden haşlanmış makarna falan yiyebiliyorum onlar mı aldirdi bilemiyorum ya canım tatlı da cekiyo bazen
Sympktz Bende 70 le hamile kaldım 2. ayda 75 kilo olmuştum 3. Ayımda 73 kilo şimdide 4. Aya giricem 69 kilo olmuşum 😆 yani ilk zamanlar adet olmamanın etkisiyle şişlik ve gaz birikimide olabiliyor daha sonrada gidiyor 😊