edauyanik Busra0696 şehir hast normal doğumda epidural yapıyor mu ? Nerden bilgi alabiliyoruz bunlar için ?
Busra0696 edauyanik yapyo çünkü bana 6 cm de veririrz sancıların hafifler dediler gerek kalmadan 7 cm le doğurdum
Hsbsk Znrr evet soracağım. Bakalim ne diyecekler siz 5.haftada başlamışsınız ben simdi 14 de gidecegim fiyatta filan bi degisiklik olacak mi. Bide neler dahil sordunuz mu
Busra0696 Znrr MehtapErol ha bide kuzum duş serbest sık sık duşa gir ve odanın içinde yürüyüş yap izin veriyorlar
Znrr Hsbsk canım 10 muayene, tüm testlerin, kontrollerin sezeryansa 2 gece normal doğumsa 1 gece yatış ücreti, refakatçi ücreti bebeğin işitme testi, K vitaminini falan yapıyorlar.
Busra0696 MehtapErol Allah sendende razı olsun canım benim inşallah sağ salim doğurur alırsın miniğini kucağına sana tavsiyem sancın geldikçe derin nefes alıp birden ıkın ikinci doğumum inan daha rahat doğurursun 🥰
edauyanik Busra0696 eğer epidural yapılıyorsa hiç özele vermeye gerek yok o parayı 😂 ben ilk doğumu özelde epidural yaptım çok rahattı nasip olursa bunu da öyle istiyorum bakalım ne olucak. Hemşireye mi söylüyorsunuz epidural istiyorum diye ben ilk defa devlette doğum yapcam da
edauyanik Busra0696 valla beklenmedik hareketler desem mi ki 😂😂😂 bende büyük ihtimal ikinciyi devlette doğum yapcam şehir hast de
2b1k ilayda0606 Busra0696 kesinlikle şehir hastanesi gecen sene doğum yaptım 8 haftalık hamileyim yine oraya gidicem ulas cali Necati hancerliogullari var çok iyi doktorlar
AyferMehmet07 ilayda0606 bende özele gidiyordum 32 haftamtan beri şehir hastanesine gidiyorum aşırı iyi ve ilgililer doktorlar resmen kalkarken elimden tutup kaldırıyor güler yüzlüler
MehtapErol Busra0696 Sağol canım. Hizmeti, ortamı çok çok iyiydi ama çok zor bir doğum geçirdim canım 20 saat açılmayı beklettiler mahvoldum sonrası sezaryen :-(