İlk gebeligimde Özel hastaneye gittim memnun kalmıştım. Doğum yapacağım gün 4 saat gözlem sonucu açılmam 1cm ilerlemedi diye sezeryana almak istedi ben beklemek istedim anlaşamayınca tedavi red imzalayıp çıktım. Ankara şehir Hastanesi’ne gittim o gece açılmamı takip etmek için yatırdılar sabaha kadar 1 cm ilerledi. Sabah şunu sanci verdiler açılmam ilerleyince suyumu patlattılar 1 saat 15 dk içinde kızımı kucağıma aldım. Ebesi hemsiresi cok iyi davrandı ıkınma yaparken çok iyi motive ettiler. Gece kaldığım odada doğum yaptım odalar kocaman doğum ve bebek için herşey mevcuttu. Tek sıkıntı ilk gece yalnız kaldım doğum yaptıktan sonraki gece de yalnız kaldım hiç kimse girip çıkamadı bile yanıma pandemiden dolayı.