Demiralpmoms ilk doğumumda 38+4te adet sancısı gibi sancım başladı. Sonra uyudum. Suyum gelip sancı arttı. Oğlumu o gün doğurdum. Doğum sancısı geldiğinde hissediyorsunuz, hiç bişeye benzemiyor. Ama yine de takip edin, kasılmalar ya da karnınızda toplanmalar çok sık olursa doktorunuza söylemekte fayda var.