Merhaba; 26 haftalık hamileyim ve bütün gün masabaşında çalışıyorum. Göbek deliği ve çevresinde özellikle akşam çıkış saatine doğru ağrı sızı başlıyor ancak eve gidip soluma bir yarım saat yatınca geçiyor. Bu ciddi bir durum mudur haline gelir mi acaba? Akşamları birer saat izin almalı mıyım veya geçmesi için ne yapmalıyım yaşayan var mıdır?