Ummu_Omerhattap Kızlar bişey sorucam, bir arkadaşımın 39 haftası içinde hafifi kanaması ve hafif sancıları başlamış , sizce doğum belirtisi mi ? 18 günü var normalde ??
Ummu_Omerhattap Pcoslubiranne bende öyle yazdım büyük ihitmal yanlış hesaplamış olabilir farklılık oluyo zaten hesaplamalarda.. karıştırmış tır.. Doğum başladıysa ona göre önlemini alsın. Teşekkürler ❤️
_Mother_ Ummu_Omerhattap ama kanaması varmış yaa riske atmasın bence doğrusu pek bilmiyorum bende doğum nasıl oluyor sağlıkla alsın inşallah kucağına