2prens1prenses_ bilmiyorum ya bende dün çatı muaynesi oldum tekrar 39+3 deyim doktor sancılarım başlasın diye baya zorladı 3cm açılmam varmış bebeğin başına değiyorum dedi ama nişan veya su gelmemişti muayneden beri de sancım çoktu gece rahatladı biraz uyumuşum şuan da çok hafif sancım oluyo az önce tuvaletimi yaptıktan sonra kahverengi akıntım oldu lekenme gibi ama böyle mi oluyo bilmiyorum ya 🤔