Herkese merhabalar çok şükür doğum yaptım 15 gün oluyor ilk çocuğum ama aranızda tecrübeli annelerin önerilerine ihtiyacım var kızım çok gaz sancısı çekiyor saatlerce Bia gaiga gaz damlası aldık ama etki göstermiyor sizler gaz sancıları ile nasıl baş ettiniz kızlar ağladıkça benim canım acıyor uyuyor beş dakika olmadan ağlayarak uyanıyor ne yapmam lazım teşekkür ederim şimdiden yorumlarınız için