Birebir aynısını bir kaç hafta önce yaşadım şu an 27 haftalığız.Ayrıca çok sık idrara çıkma durumu da yaşadım o gün.O yüzden erken doğumdan korktum ve olayın ertesi günü doktoruma gittim.Önce ultrasondan suyumu ve bebeğin durumunu kontrol etti sonra rahimde açılma olup olmadığına baktı ve idrar tahliline gönderdi.Tahlilin ardından suyumun gelip gelmediğini net anlamak için ebenin yanına gönderdi ve turnusol kağıdı verdi iç çamaşırıma koymamı ve iki saat beklememi söyledi.Çok şükür bir sorunumuz çıkmadı.İçimi rahatlatacak her türlü şeye de baktığı için gönül rahatlığıyla evime döndüm.Kaçıncı haftadasınız acaba siz?