21 haftalığım ve hala aşırı kusuyorum öyle ki yarım saatte bir normal bir bulantı da yapamıyorum ki kusuyorum 5 dk rahatım sonra bir daha sonra bir daha günde 15 20 yi geçiyor bazen. Doktorlar hiçbir şey demiyor ilaçların ne zaman fayda edip etmeyeceği belli olmuyor. Psikolojim bozuldu artık.