Ebruuuylmz Deryabuglem bu ne ya yok artık hamilesiniz hasta değilsiniz ağda desen neyse diycem yani bu ne biçim soru
Arass__ Deryabuglem Alma sakın canım, bebege cok zararı var. Kocanla bıyıklarınız yarıştırın bu 9 ay boyunca bakın bakalım hanginizinki daha gür cıkıyor 😂😂😱
zeytinkiz Arass__ puhahahhanaba valla benimde canım cok yanıyor evde olunca almıyorum eşim dalag geçiyor benimkilerle yarışır diye 😆🤣 ama dısarı cıkarke doktora giderken alıyorum öyle de gidemem ya 😆
yasemin333 Deryabuglem sakın aldırma hamilelikte kaş bıyık aldıranın çocuğu kaşsız bıyıksız oluyormuş ne kadar uzatabilirsen uzat o zaman çocuğunun kaşları falan gür ve güzel oluyormuş 🥴
dennis Eğer içiniz rahat etmiyorsa kendi makas ve cımbızınızı götürüp güvendiğiniz kuaförde aldırabilirsiniz. Onu da istemiyorsanız evde kendiniz toplarsınız bi süre. Sanırım koronadan dolayı korkuyorsunuz
dorugunannesi34 zeratzelal aynen bende girip baktım 60 gün kaldi diyor hangi devir hangi cagdayiz kas biyik bebe hiç zarari varmı ne demek bunu şimdiden söylüyorsa ben geri kalan şeyleri düşünemiyorum 😂😂😂
ikimelekannesii22 Deryabuglem bir zararı yok eğer pandemiden dolayı kuaföre gitmeye korkuyosan evde ağdayla alabilirsin ben öyle yapıyorum
monnas Deryabuglem ilk hamileliğimde almadım, doğumda beni babası sanıp eve geri yolladılar 🤦🏽♀️ evde doğurdum. lütfen siz siz olun, alın, aldırın…