Mirayse1 Yaa arkadaslar merak edyorum bi ben mi böleyim bnm gibi olan baska var mı Allah aşkına 36 haftalık oldum su saatte hala oturup cıkarıyorum bu saaten snra cözüm filan aramıyorum tek care doğurmak artık sanırım 🤣
hulya4627 Mirayse1 kızım da doğuma kadar bulantı kusma yaşadım şimdi oğluma hamileyim 22 haftalık yine bulantı kusma ile devam ediyor geçmez umudumu kestim tek çare doğum
Sumeyye1134 Mhrbnbz_1 ben de hala prilama devam mi de yanmaları da cabası tek çare doğurmak mı sanki bana doğurunca da hiç eskisi gibi olamıcakmışım gibi geliyor 😬
Mhrbnbz_1 Sumeyye1134 ayni sekilde ben de o sekilde duruyorum ve hic duzelmicek gibime gekiyor insallah duzeliriz
Mirayse1 hulya4627 bnm kızımda 22 haftalık filan geçmişti bundada aynı olur die düşündm ama yok yani ilk kıızmda prlam die hapta yoktu ikinci kızımn bulantılrını ohapla daha az atlattım yoksa ağzıma tek lokma koymadm günleri biliyorm ilk kızımda
Senakezan 26 haftalık hamileyim hala pirilma kullanıyorum geçmedi geçmiyor kestim artık ümidimi tek dileğimiz doğumda sonra geçmesi üzerime yapıştı geçmeyecek gibi geliyor 😂
buiyimi Mirayse1 ben doğum sancısı çekerken bile kusuyordum 😄 9 ay boyunca kusanlardanım Allah yardımcınız olsun
hulya4627 Mirayse1 aynen canım bende kızımda ilaç kullanmadım bi şekilde geçti 9 ay zor bi süreç allah yardımcımız oluyor allahtan kalıcı değil doğumdan hemen sonra geçip gidiyor