Anne88 merhaba benim yaklaşık 7 8 senedir prolaktin yüksekliği sorunum var ilk yükseldiğinde hemen hipofiz MR ı da çektiler orada küçük bir adenom çıktı bu yüzden yükseliyor denildi bu arada hep değerlerim 50 60 gibiydi çok yüksek değildi 5 sene düzenli ilaç kullandım o zaman evli değildim. Her sene de mutlaka MR çektiler adenom küçülmüş mü ne durumda diye ilaç kullanmadığım zaman regl bile olmam zor oluyordu. Neyse bu konuda senelerdir araştırma yapıyorum böyle bitkisel çözümler öylesine yükselmişse çözüm oluyor. Hatta Saraçoğlu bir videosunu bahsediyor fizyolojik bir durumdan dolayı Yükseldiyse bunlar çözüm olmaz ilaç kullanılmalı diyor. Evet hamileliğe de engel bir durum ama ben ilaç kullanmadığım bir dönemde hatta neredeyse korunarak hamile kaldım 😅 siz iyi bir endokrin doktoru bulun mutlaka sizi takip etsin öyle 2 ay içtim düştü olmasın çünkü çok bütün yaklaşmak gerekiyor tekrar tekrar Yükselmemesi için