SumeyyeNurten İkiz geceyim 12 haftasında kontrole gittim ikili tarama için fakat ikizlerde kesin sonuç vermiyor dedi ve yapmadı su an 15. Haftadayım sizce yaptırmalımıyım
Gizmolata SumeyyeNurten zamanı geçmiş 2 li testin zaten,normalde de doğru sonuç verdiği söylenemez. Ben yaptırdım tabi ama detaylıya girene kadar yinede içim rahat etmemişti.
minikturta SumeyyeNurten 16. 18. Haftanda 4lu tarama yaptirirsin, sonrasında da zaten Detaylıya giriyorsun da niye yapmamışlar versin ya da vermesin o senin hakkın sonuçta 🙄