Merhaba anneler ben 33+3 deyimbugun doktor randrvum vardi ama iki gundur kasilmalarim oluyordu doktoruma soyledim oda alttan muayene etti bi sorun yok dedi ama nts girince sancilarim cikti musadr altina alindim serumlar ilaclar ve ciger geliştirici igne vuruldum yarin renkli doppler istedi tekrar bu durumlari yasayip kacinci haftalrda dogum yaptiniz