Bebek12 İndirimde denk gelirse ve çok istiyorsanız olabilir. 2. El 4moms için pek önermem çünkü %90 arızalı veya ciddi tamir isteyen şekilde oluyor.Çevremde başına gelenler oldu.
Bende 4moms var yalnız en baştan yatırmak gerekiyor.Yani 2 aylıkken 1 aylıkken alıp deneyenler çevremde memnun kalmadı. Ben ilk günden koymuştum öyle de gidiyor şuan 1,5 aylık.Oğlum araba,anne kucağı,su dalgası modlarını çok seviyor. Bana faydası şöyle en çok,büyük oğlumla oynarken veya işlenirken koyuyorum içine benim yerime sallıyor.Tlfdan da hızı açma kapama vs uygulaması var.Emzirip mideden gaz çıkartıp altını temizledikten sonra yatırıyorum,içinde sallanırken uyuyor ve alttan gaz çıkartıyor gene.Uyumayacaksa toplarına bakıyor 10 gündür öyle de oyalanıyor.
İlle 4moms olmasa da tecrübeyle sabit, bütçe dahilinde bir elektrikli sallanan titreşen ana kucağı edinmenizi öneririm.