Em_ine Kızlar 19+6 haftalık olduk 3 gunden beri siddetli kasık agrım var aranızda var mı yasayan dr gıttım bebeğin basının asagıya baskı yaptıgını soyledı düşük önleyıcı iğne verdi canım cok acıyor :((
Dlrcem Em_ine nasıl yani canım anlamadım. Kasık ağrısıyla bebeğin başının baskı yapması ne alaka? Bebek doğum pozisyonundamıymş? Daha 19. Haftada. Bebek bu alanı kocaman hareket ediyo sabit bi yerde nası duruyo bu kdr erken haftalrda
Dlrcem Em_ine benimde çok olur kasık ağrım cimciklenme gibi hatta. Rahim ağzı kısalığından şüphelenmişlerdi ama bişe çıkmadı. Bide idrar yolu enfeksiyonu tabiki başımın belası.
Em_ine Bebek yan pozısyondaydı :( bası asagıya dogru ıtıyodu govdesi yukarıdaydı hala devaö edıyo canım cok acıyo adet sancısı gıbı benım agrı kesıcı attım hala var dr gecmezse gel yatısını yapıcam dedı :((
Em_ine Gidicem cnm yarın inş saglıklı alırız kucagımıza dıkkat et sende kendıne hızlı yurume sanırım ondan oldu benım :(