Aysegultogrul Kızlar merhaba 24+2 haftalık hamileyim bugün belimde aşırı derece de bi ağrı var boşluk mu bel bölgesimi anlam veremedim sağ tarafımda kasığıma vuruyor öksürünce veya hapşırınca hiç bi şekilde rahatım yok yatınca bu durumu yaşayan var mı 😒😒
ilkannelikkk Aysegultogrul ben bikaç gün yaşadım sonra kendi kendine geçti vücut hızla büyüyen bebeğe alışıyo sanırım
gullcannn Aysegultogrul Bende 24+6 yım. Bel ağrısı felaket. Oturmayı vs gectim yatarken bile ağrım sızım oliyor. Zaten yan yatmaktan yanlarimda çürüdü ağrıyor. Birde göbeğim maşallah 8 aylık gibi iyice zorlaşıyor ağrılar. Napalim bebislerimiz için deger
Aysegultogrul ilkannelikkk yaa yok böyle Bi ağrı acı kafayı yedircek hiç rahatım yok yatıyorum olmuyo kalkıyorum olmuyo en sonunda duşa girdim belki ılık veya sıcak su iyi gelir diye ağlıcam artık o derece yaaa
ilkannelikkk Aysegultogrul bende uyurken acılar içindeyim her iki bacağımda çürümüş gibi ağrıyo ama yapacak bişey yok 🤗 yeterki bebeğim yüzünden ağrısın 🥰
Aysegultogrul gullcannn evet onlar sağlıklı olsunlar da sabretmekten başka caremiz yok Allah kolaylık versin hepimize ❣️