Gkc92
İnşallah öyledir diye dua ediyorum kuzummm
bende sağlıkçıyım aynı şeyi söyledim doktorlara
tabi çok küçüktüm kızamık geçirdim diye hatırlıyorum. Aşıları zaten vuruluyorduk. Ben öyle hatırlıyorum . Bunu da belirttim.
Igm değerine bakılmaması onlar da soru işareti bıraktı maalesef