lemonsmother Hanımlar merhaba, an itibari ile 2. Trimestere girdik bebeğimle 🥲 14 haftalığım, dünden beri burun kanamam var ve hayatımda ilk kez böyle bir şey yaşıyorum. Gebelikle bağlantılı olabilir mi acaba ? Normal mi bu haftada burun kanaması ?
paradiseeeeee lemonsmother hepimizde oluyor tavsiyemdir burnunuza kulak çöpüyle krem sür bepantrn ee olabilir ben doktora gittim de krem verdi istersen evde herhangi krem dr sürebilrsin kulak çöpüyle dedi ve 2 yastık kullan yüksek olsun karan rahat ediceksij benimde burnum kocaman oldu tıkanıyor kanıyor kanda şarıl şarıl hatta genzimden akıyor bezen O denli
Nuraybakay lemonsmother bende 1 defa geldi hapsurdum pecete ile silerken baktm kan geldi daha snra hiç gelmedi bildgm için korkmadm snde Korkma asırı olursa doktoruna danıs için rahat olsun
Bitutamkahve Normal canım korkulacak hiç birşey yok 3. Trimesterda geciyo . Benim de 2 de başladı 3 e girmeden bitti. 😍 için rahat olsun halen sabahları uyanınca burnumun içindeki mukus kanlı oluyo.
lemonsmother Bitutamkahve o zaman gebeliğe bağlıyorum yoksa içim içimi yer ilk kez böyle bir şeyle karşılaştım 😂😂
Nursel67 @lemonsmother benimde çok burnum kanıyordu son 1 aydır bir avuç dolusu kan geliyordu burnumdan bugün doktora gittim anlattım kbb ye yönlendirdi doktor burnumdaki damar çatlamış kabuk bağlamış ondan kanıyormuş eğer doğumdan sonrada geçmezse gel yakalım dedi doktor şuanlık krem verdi bence siz de bir KBB ye görünün derim
lemonsmother Nursel67 bende fazlaca bir kanama yok yani çok rahatsız edecek boyutta değil ama sonuç olarak bir kanama var burnumda ve ilk kez yaşayınca huysuzlanmaya başladım ki devam ederse giderim büyük ihtimalle teşekkür ediyorum 🙃☺️
Bitutamkahve lemonsmother bende senin gibi çok korkmuştum. Ama doktorum korkulacak birşey olmadığını hamilelikten dolayı burunda kuruluk oluşuyo o sebepten kanamalar meydana geliyo dedi. Benimde yüreğime su serpti. O gün bu gündür takmıyorum kanamayı 🤣
Nursel67 @lemonsmother rica ederim tanıdığım bir ebe var ona sordum bir kaç damla geliyorsa sıkıntı yapma hamilelikten dedi ama benim iki günde bir avuç içi kadar kan geldiği için şüphelendim onun için gittim doktora bugün içim rahat etti ☺️
lemonsmother Bitutamkahve iyi bari ya çok şükür 😅 sizde benim yüreğime su serpmiş oldunuz teşekkür ediyorum 🤣🤣
gulsahgul26 Gebelikte bu tarz kanamaşar olabiliyormuş burun etleri de şiştiği için bendede diş eti kanaması oldu hiç olmazdı durduk yere hepsi normal deniliyor ama tabi miktarı önemli bide sürekli sürekli olmaması