Malesef kendin sezaryen istediğini dile getirdiğin an isteğe bağlı sezaryen diye not ediyorlar. Doktorunun zorunlu sezaryen diye belirtmesi gerekiyor. Bende 39.haftada karaciğer enzim yükselmesi yüzünden acil sezaryene alındım, doktorum dilersen suniyle deneyelim ama çok zorlar ve sonuç alamayız deyip sezaryen önermişti. Doktor ilgisiyle de değişiyor. Ayrıca suniyi gözünde büyütme kimi anneler çok rahat doğum yapıyor suni sancıyla ☺️