[silindi] Aslhn_gms094 canım keçi boynuzu pekmezi çekirdekli siyah üzüm kırmızı pancar iyi gelir ben pekmez dışındakileri kullanıyorum ama aynı zamanda ilacını da alıyorum ne düşüyor ne yükseliyor sınırda hep benimki
Ayse3474 Aslhn_gms094 Benim 11 in altındaydı en az 12 nin üstünde olması gerek doğumda kan kaybedeceğin için dedi 2 kutu kan hapı yazdı. Ama içmedim her sabah kahvaltıdan önce 1 yemek kaşığı üzüm pekmezi içtim şükür yükseldi, marketten değil has pekmezle deneyin isterseniz şifa olur 🌼
Minikbiranneee Aslhn_gms094 benimde öyleydi hapı içsemde kusuyordum ama kansızlığım çok yüksekti serum verdiler raporlu ilaç hemen toparladım kendimi
Mujgan54- Benim de çok düşüktü “solgar gentle iron ” kullanıyorum tamamen bitkisel doktorun tavsiyesi ile. Kapsül hap şeklinde ama SGK karşılamıyor. İçebilirim diyorsan doktoruna danışıp kullanabilirsin canım. Şimdiden geçmiş olsun.
Serpil-3 Aslhn_gms094 yaklaşık 20yıldır bu sorunla yaşıyorum pekmez falan hiç fayda etmedi ilaçlar kan şurupları en son kan serumu alıyordum iki yıldır 3-6ay aralıklarla serum alıyordum son serumu alıp iki ay sonrada hamile kalmışım şimdi de hapla devam ediyorum ve sonuna kadar da içeceğiz mecbuuur🤷♀️🤗